Rynek nieruchomości w najprostszym ujęciu dzieli się na rynek mieszkaniowy oraz rynek nieruchomości komercyjnych. O ile kwestią budowy oraz kupna bądź wynajmu lokali mieszkalnych interesuje się – w mniejszym lub większym stopniu – znaczna część naszych rodaków, o tyle najmem powierzchni komercyjnych, takich jak powierzchnie biurowe, magazynowe i handlowe zainteresowane są w głównej mierze podmioty prowadzące działalność gospodarczą.
Czytaj dalejPoprzedni rok rozpoczął długo oczekiwane ożywienie na polskim rynku nieruchomości komercyjnych, a inwestorów zachęcały przede wszystkim dobre wyniki makroekonomiczne, a także stabilność polskiej gospodarki w stosunku do gospodarek pozostałych krajów europejskich.
Czytaj dalejObecny rok jest okresem polepszenia kondycji rynku nieruchomości, co wynika z rekordowo niskich stóp procentowych oraz ogólnej poprawy sytuacji gospodarczej. Ilość budowanych nieruchomości biurowych stale się zwiększa, co jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, szczególnie z sektora nowoczesnych usług biznesowych.
Czytaj dalejCentra wielkopowierzchniowe szturmem zdobyły polski sektor handlowych do tego stopnia, że w niektórych miastach już brakuje miejsc na budowanie kolejnych. I mimo że kilka galerii w jednym mieście wydawało się kiedyś złym pomysłem i przesyceniem, to większość z nich radzi sobie całkiem nieźle do tego stopnia, że te powstałe kilkanaście lat temu trzeba już modernizować i dostosować do aktualnych warunków i wymagań klientów.
Czytaj dalejJednym z rodzajów nieruchomości są nieruchomości komercyjne. Nie nadają się one do zamieszkania, lecz są budowane pod obiekty handlowe, usługowe, rozrywkowe lub biurowe z myślą o zysku rozłożonym w czasie. Najistotniejsza jest tu lokalizacja, która musi umożliwiać dogodny dostęp do oferowanych usług lub produktów klientom.
Czytaj dalejNiezależnie od charakteru prowadzonego biznesu, oczywistym jest, że na jego sukces wpływa wiele czynników. Jednym ze znaczących jest lokalizacja głównej siedziby (biura firmy). Parafrazując znane przysłowie, „gdzie cię widzą, tak cię piszą”, odpowiedni adres z pewnością podnosi prestiż każdego przedsiębiorstwa – stanowi jego wizytówkę.
Czytaj dalej
Najnowsze komentarze